15
Jun
09

Salam Kembali…

hye..salam kembali…

dah hampir 2 bulan blog ni sepi tanpa posting terbaru..

So…selama aku senyap menyepi ni..bukan bermakna aku berenti terus dari berphotography..

tapi…aku x sempat nk postada beberapa shoot & event yg telah diamanahkan kepada aku untuk aku mengshootkan aksi2 meraka yg terlibat…

So..dengan ini…byk la gambar2 yg leh aku post kan kat sini nnt..(insya’allah…) ok lah..antara2 aktiviti aku utk beberapa ketika ni..

aku tgh gila men White studio kepunyaan kwn aku .. a.k.a otai Markless..

mmg layan abis…

utk tidak aku syok sorang diri…

aku akan kongsikan kat korang suma…(mcm la ramai sgt view blog aku neh)…

So terimalah….

Rasaksa Afro vs Gelagat Kecik

Photobucket

Gelagat Kecik pose ala2 model suar dalam Kiki Lala…

Photobucket

Gelagat Kecik Peluk Bantal ….kunun cute la ni…

Photobucket

Bro Markless a.k.a otai…

Photobucket

Behind The Scene…Next Top Model

Photobucket

The Special..

Photobucket

Photobucket

Cradit to Markless sebab shoot Gambar dibawah ni..

1 Response to “Salam Kembali…”



Leave a Reply

